HITSA konkursid õpetajatele, õppejõududele ja õpilastele. Veel on võimalus osaleda!

03. märts 2015

Käesoleva nädala lõpus saabub konkursile „Tipptund“ registreerimise tähtaeg!

„Tipptund“ õpetajatele ja õppejõududele


HITSA kutsub kõikide haridustasemete õpetajaid ja õppejõudusid videokonkursile „Tipptund“, mis tutvustab parimaid praktikaid IKT vahendite kasutamisel õppetöös.

Konkursil osalemiseks katseta koos oma õppijatega mõnda valmis õpilugu või loo ise uudset lähenemist kasutav õpilugu. Salvesta lugu videosse, lisa kirjeldus ja esita konkursile hiljemalt 8. märtsiks 2015 a.

Auhinnafond on 2000 eurot.
Loe lähemalt ning registreeru SIIT.


Õpilaskonkurss „Lahe asi“


Ootame õpilasi osalema HITSA digiloovtööde konkursil „Lahe asi!“, mille tähtaeg on juba 16. märts.

Konkurss lähtub riikliku õppekava läbivast teemast „Tehnoloogia ja innovatsioon“. Osaleda võivad alus-, üld- ja kutsehariduse õpilased vanuses 5 kuni 19 eluaastat, kas individuaalselt või 2–5-liikmeliste meeskondadena. „Lahe asi!“ ootab põnevaid ja uudse lahendusega loovtöid, mida saabki iseloomustada kui lahedat asja ning mis toetab uute teadmiste otsimist ja omandamist. Konkurss pakub õppijatele võimetekohast eneseteostust, võimalust näidata oskuslikku tehnoloogiliste vahendite kasutamist ja esitleda oma IKT-alaseid loovtöid laiemale ringile.

Konkursitöö peab koosnema kahest osast: loovtöö ja digitaalne arengumapp.
Loovtööks võib olla animafilm, video, arvutiga loodud muusikapala, digitaalne õppematerjal, arvutis modelleeritud ja CNC-freespingil või tikkimismasinaga loodud toode jne. Õpilaskonkursil saavad osaleda ka kõik need ProgeTiigri õpilaskonkursi eelvoorudes osalenud tööd, mida lõpphindamisele ei esitatud.  

Konkursitööde esitamise tähtaeg on 16. märts 2015.a.
Loe konkursitingimustest ning registreeru SIIT.


Vaata ka:
Lisainfo:

Inga Kõue
Hariduse Infotehnoloogia Sihtasutus
Akadeemia tee 21/1, Tallinn
Tel 628 5889
inga.koue@hitsa.ee      
www.innovatsioonikeskus.ee
www.facebook.com/innovatsioonikeskus



Lisa kommentaar

Email again: