Valminud on uuring IKT-haridusest Eesti lasteaedades ja üldhariduskoolides

03. mai 2017

16. mail esitletakse Eesti Infotehnoloogia Kolledžis digioskuste õpetamise uuringut, mis kaardistab esmakordselt nii põhjalikult infotehnoloogia õpetamise Eesti üldhariduskoolides ja lasteaedades.

HITSA eestvedamisel viis Poliitikauuringute Keskus Praxis läbi uuringu „IKT-haridusest: digioskuste õpetamine, hoiakud ja võimalused lasteaias ja üldhariduskoolis“, mis kaardistas Eesti lasteaedade ja üldhariduskoolide IKT huviringid ning õppekavades kirjeldatud digioskused, tegi ülevaate digioskuste lõimimisest õppeprotsessis ning uuris, millised on õpetajate võimalused ja oskused juurutada muutunud õpikäsitust ning arendada õppijate digioskusi.

Uuringutulemuste tutvustamisele järgneb tulevikku vaatav arutelu teemal, kas ja mida peaks meie hariduspoliitikas muutma, et soodustada digioskuste arendamist õppetöös. Paneelis saavad sõna õpetajate ja õpilaste esindajad koos teiste valdkonna ekspertidega, kaasa saab rääkida ka publik. Paneeldiskussiooni juhib tehnoloogiaajakirjanik, digiportaali Geenius peatoimetaja Hans Lõugas.

Uuringutulemuste esitlus toimub 16. mail kell 15-17 Eesti Infotehnoloogia Kolledžis (Raja 4C, Tallinn).

Kuna kohtade arv on piiratud, siis palume  registreeruda hiljemalt 12. maiks siin: http://bit.ly/2qzWRbL.

Uuring viidi läbi Haridus- ja Teadusministeeriumi tellimusel Euroopa Sotsiaalfondi meetme „Kaasaegse ja uuendusliku õppevara arendamine ja kasutuselevõtt“ raames.

Lisa kommentaar

Email again: