Kristi Rahn: ilma tehnoloogiahariduseta võib tulevikus hakkama saamine olla üsna keeruline

14. märts

Isegi kui üldhariduskoolis antakse hea haridus ja tundub, et tehnoloogia pole üldse vajalik, siis mõeldes, mis ühiskonnas me elame ja kasvame, on see midagi, mille peame enda omaks tegema. Muidu on tehnika meist üle, mitte meie tehnikast. Digioskused kõige üldisemalt aitavad toime tulla igapäevaelus, kirjutab HITSA ProgeTiigri programmijuht Kristi Rahn Postimehes. 

ProgeTiigri programmist on kasu saanud üle 630 õppeasutuse

02. märts

Täna, 2. märtsil tunnustab Hariduse Infotehnoloogia Sihtasutus aktiivsemaid tehnoloogiavaldkonna õpetajaid ning annab ülevaate ProgeTiigri programmi tulemustest ning mõjust meie haridusasutustele. Tehnoloogiaprogramm ProgeTiiger on viie aasta jooksul puudutanud oma tegevustega 85% Eesti koole ning 44% lasteaedu, kokku on sellest kasu saanud üle 630 õppeasutuse.


Lastele korraldatakse 120 tasuta tehnoloogia õpituba üle Eesti

27. sept

HITSA eestvedamisel korraldavad õpetajad ja haridusasutused 7.-22. oktoobrini 120 õpituba üle kogu Eesti, et tutvustada lastele ja noortele, kuidas tehnoloogiat enda kasuks tööle panna. Õpitube viiakse läbi üleeuroopalise programmeerimisnädala Code Weeki raames.

Loomisel on esimesed informaatika digiõpikud

20. juuni

Hariduse Infotehnoloogia Sihtasutus (HITSA) kuulutab välja hanke põhikooli I ja II kooliastmele (8-13aastastele õpilastele) informaatika digiõpikute loomiseks. Eesmärk on pakkuda senisesse informaatika ainekavasse täiendavad õppeteemad, mis aitaksid õpilastel paremini eluks vajalikke IT-oskusi omandada. Digiõpikud valmivad 2018. aasta kevadel.

Täna selgusid parimad noored mänguloojad

20. mai

Täna toimunud HITSA õpilaskonkursi „Mängumaraton“ finaalis selgitati välja parimad noored mänguloojad. Enim auhinnalisi kohti noppis Peetri Lasteaed-Põhikool Harjumaalt, Tartu Kivilinna Kool ning Türi Põhikool.

Suurel mängude maratonil selguvad Eesti parimad noored mänguloojad

19. mai

Homme, 20. mail selguvad Hariduse Infotehnoloogia Sihtasutuse korraldatud õpilaskonkursi „Mängumaraton“ võitjad. Konkursile laekus 95 omaloodud mängu ligi 240 õpilaselt üle Eesti, võistlustööde seas on nii mobiilimänge, robotimänge, mälumänge kui ka lauamänge.

Selgunud on ProgeTiigri seadmete taotlusvooru tulemused

20. apr

Hariduse Infotehnoloogia Sihtasutuse (HITSA) korraldatud ProgeTiigri seadmete taotlusvooru laekus 400 taotlust lasteaedadest ja üldhariduskoolidest üle Eesti. Toetust saab 58 kooli ning 110 lasteaeda kogusummas 250 000 eurot.

ProgeTiigri võistlus „Mängumaraton“ õpetab noori programmeerima

09. veebr

HITSA kuulutab välja ProgeTiigri võistluse „Mängumaraton“ noorte IKT oskuste arendamiseks. Võistlusele on oodatud õpilaste loodud arvutimängud, mobiilirakendused ning laua- ja kaardimängud, mis õpetavad programmeerimist ning aitavad tõsta teadlikkust turvalisest internetikäitumisest. Tööde esitamise tähtaeg on 23. aprill 2017.

ProgeTiigri programm valiti parimate digioskusi arendavate projektide hulka

01. dets

Euroopa Komisjon andis esmakordselt välja auhinnad digitaalseid oskusi arendavatele projektidele, nelja Euroopa parima haridusprojekti hulka valiti ka Hariduse Infotehnoloogia Sihtasutuse ProgeTiigri programm.

Algas ProgeTiigri õpilaskonkursi avalik hindamisvoor

10. nov

30. novembrini toimub üle-eestilise ProgeTiigri õpilaskonkursi hindamisvoor. Konkursile laekunud töid saab igaüks hinnata ning oma lemmikud välja valida aadressil konkurss.progetiiger.ee